Ad Code

Responsive Advertisement

Cuba-cuba

السلام عليكم ورحمة ألله وبركته

Pertama sekali saya panjatkan syukur ke hadrat Allah swt kerana diizinkan olehNya untuk membuat blog bagi berkongsi sedikit ilmu yang ada pada diri saya. Tidak lupa kedua ibubapa yang telah berkorban membesarkan saya. 

Dalam blog ini akan saya kongsikan ilmu yang tak seberapa untuk dijadikan panduan dan diamalkan. Kepada pelajar-pelajar JPAM UiTM Pulau Pinang, sila selalu melawat page saya untuk mengetahui maklumat berkenaan kokurikulum JPAM. Juga saya sediakan beberapa slide matapelajaran JPAM dari semester 1 hingga 3 untuk pelajar memuat turun.

Pelajar juga boleh bertanya soalan kepada saya sekiranya terdapat apa juga masalah dan saya akan cuba menjawab melalui email, page ini mahupun semasa kelas kokurikulum berlangsung.

Akhir kata selamat melayari dan salam.

::Rozaimi Mohamad::